Sinds de start van BMIM is het centrale doel altijd geweest om op te treden als facilitator voor de creatieve industrie, en de afgelopen jaren hebben onze One on One sessies dat bewezen door gelijkgestemde mensen met elkaar in verbinding te plaatsen. Er gebeurden positieve en vaak nuttige dingen. Of je nu de mening van een ervaren professional over jouw project wilt, de toekomst van de sector wilt bespreken en welke impact dit op je bedrijf heeft, feedback op je werk wilt of gewoon een deal wilt sluiten, wij zijn blij dat we jullie samen brengen.
Inschrijvingen openen binnenkort.

Laura Bell
Music supervisor, Bell Music Supervision, NLAls door het conservatorium opgeleide en doorgewinterde manager in de muziekindustrie, met functies als platenlabelmanager, sync-directeur en algemeen directeur voor productiemuziek, is Bell er nu trots op een pleitbezorger te zijn voor het ambacht van muzieksupervisie, waarbij zij de afgelopen 2 jaar veel soundtracks heeft vormgegeven. jaar voor Nederlandse en internationale films, documentaires en series. Credits zijn onder meer Occupied City van Steve McQueen, Stromboli en Happy Ending op Netflix, Modern Love Amsterdam-serie van Amazon, de voor Cannes genomineerde dramaserie Childhood Dreams, Piece of My Heart van Dana Nechushtan, Goodbye Stranger van Aaron Rookus en Silver Haze van Sacha Polak.

Pirke Bergsma
Owner, Pirke Productions, NLPirke speelde in verschillende bands en stapte in 1996 de reclamewereld in als productieassistent bij Wieden & Kennedy. Hij klom op tot producer bij onder meer Nike en Coca-Cola, werkte daarna bij DDB en startte in 2003 zijn eigen bedrijf met Pirke Productions. Hier werkt hij zowel als agency producer voor diverse (inter)nationale reclamebureaus als productiebedrijf/muziekproducent om de muziek voor producties te verzorgen.

Bobby Boermans
Regisseur, NLNa het afronden van zijn opleiding aan de Nederlandse Film & Televisie Academie, studeerde hij aan het prestigieuze American Film Institute Conservatory in Hollywood, Los Angeles. In 2011 maakte hij zijn speelfilmdebuut met de thriller Claustrofiobia, gevolgd in 2012 door zijn tweede speelfilm App. Het was de eerste biooscoopfilm ter wereld die gebruik maakte van 2nd-screen in het theater, waarvan de remake-rechten werden verkocht aan Hollywood. In 2012 was hij mede-oprichter van productiemaatschappij 2CFILM (Hartenstraat, Jack Bestelt een Broertje, Oh Baby, Hartenstrijd, Casanova’s, Thunderdome, Whitestar).
In 2013 maakte hij het TV drama ROFFA (genomineerd Prix D’europe 2014). Vervolgens regisseerde hij 4 seizoenen van de populaire drama serie Nieuwe Buren (gebaseerd op het gelijknamige boek van Saskia Noort) voor Videoland. Nieuwe Buren werd hergemaakt in Frankrijk (M6) en was de eerste officiële aankoop van Amazon Prime in Nederland. In 2018 regisseerde hij de succesvolle hit Mocro Maffia, ook weer voor Videoland. Deze werd verkocht aan 23 landen en bereikte een record van 50 miljoen streams. Mocro Maffia werd bekroond met het Gouden Kalf voor beste TV Drama 2021, de VIDEO AWARD for best on-demand series, en een DUTCH DIRECTORS GUILD nominatie. Bobby regisseert daarnaast commercials voor cliënten zoals Heineken, Ajax, Albert Heijn, Audi, Sanex, Honda, Holland Casino, Soldaat van Oranje, Tommy Hilfiger & KPN. Hij is bestuurslid van de DAFF (Dutch Academy For Film) en lid van EFA (European Film Academy).

Marie-Claire Janssen
Head of productions, Fiction Valley, NLMarie-Claire is Head of Business bij Fiction Valley, waar hitshows en films als Sleepers, Mocro Maffia, Sihame en Dirty Lines worden geproduceerd voor SVOD-platforms en de Nederlandse publieke omroepen. Fiction Valley is een veelzijdig, in Amsterdam gevestigd productiebedrijf, gespecialiseerd in drama. Als productiehuis waar talent en diversiteit in drama worden omarmd, produceert Fiction Valley series en films voor een breed publiek.
Marie-Claire begon haar freelance productiecarrière in 2006 en werkte aan een grote verscheidenheid aan producties, variërend van nationale successen als Penoza, Bon Bini Holland en Dropje! tot internationale serviceproducties zoals The Hitman’s Bodyguard. Voordat ze bij Fiction Valley begon, werkte ze als hoofd productie bij NewBe, waar ze vervolgfilms produceerde van de commercieel succesvolle speelfilm Slime-films en andere producties voor Netflix, Amazon, Videoland en NPO.

Ferdy Joosen
Sr. Creative, The Gardeners, NL“Ik ben een creative in reclame en ik schrijf teksten om impact te maken, daarnaast ben ik een muzikant in hart en nieren.”

Rogier Sol
Founder & Executive Producer, Better Call Sol, NL
Nino Stoffels
Strateeg at Natwerk.

Rachel Tauwnaar
Music Director, Ambassadors Berlin, DERachels carrière draait momenteel om het combineren van muziek met beelden, maar toch houdt ze zich bezig met diverse muzikale rollen en ambities. Ze was verantwoordelijk voor de muziek achter internationale campagnes voor merken als Karl Lagerfeld, Nike, Adidas, Smart, G-Star, Tommy Hilfiger en nog veel meer. Vorig jaar componeerde ze samen met Mark van Bruggen de muziek voor G-Star RAW – The Rhythm of Denim, wat hen de onderscheiding opleverde van de meest geprezen commercial van het jaar in de muziekcategorie voor originele compositie. Naast haar werk als muzikaal leider heeft Rachel een achtergrond in zang, songwriting en het spelen van klassieke viool. In haar vrije tijd schrijft ze orkestrale popmuziek voor haar aankomende soloproject “Rhea”, en arrangeert strijkers voor andere artiesten.
Tijdens BMIM x ADE wil Rachel graag in contact komen met componisten die de volgende stijlen belichamen: IDM, (Alternative) Electronic, Hyperpop en Contemporary Classical.

Jasper Vierboom
Creative director & partner, Wolfstreet, NLMet meer dan 60.000 uur beluisterde nummers op zijn Spotify Wrapped is Jasper een echte muziekliefhebber. Als Creative Director en Partner bij Wolfstreet gebruikt hij graag muziek in zijn werk om een verhaal of emotie te versterken. In 2023 was hij een van de juryleden van de Buma Music in Media Awards.

Sofie Vlasveld
Postproduction Supervisor, Millstreet Films, NLSofie Vlasveld is postproductiebegeleider bij Millstreet Films. Deze ambitieuze film- en dramaproducent heeft oog voor kwaliteit en focus op haar producties. Millstreet Films ontwikkelt en produceert hoogwaardige films en dramaseries met een eigentijds vrouwelijk perspectief voor het brede publiek. Met sterke vrouwelijke hoofdrolspelers of vrouwelijke filmmakers bereiken zij de nationale en internationale markt.