wo 22 okt '25

Meet the Sync Pros tijdens ADE

ADE Pro, Amsterdam

Dit jaar bundelen we onze krachten met Amsterdam Dance Event (ADE) om ons volledig te richten op waar we goed in zijn: matchmaking. Daarom organiseren we met trots een speciale editie van Meet the Sync Pros tijdens de ADE Conference, als onderdeel van de officiële Meet the Pros serie van ADE.

Op woensdag 22 oktober krijg je exclusieve één-op-één toegang tot toonaangevende sync agents, music supervisors, regisseurs, filmproducenten en andere sleutelfiguren uit het (inter)nationale muziek- en medialandschap. Of je nu je muziek wilt pitchen, vragen hebt, advies zoekt of klaar bent om je volgende deal te sluiten: dit is jouw moment.

Heb je een ADE-ticket bemachtigd? Dan kun je je vanaf september aanmelden voor de matchmaking en aangeven wie je graag wilt spreken en waarom. Updates over de professionals en mogelijke andere netwerkmogelijkheden volgen. Blijf op de hoogte via onze nieuwsbrief en socials, en hoor als eerste wat er speelt!

Bevestigde professionals
Katie Colley (Manager, Music Creative Production & Soundtracks (EMEA), Netflix, NL)
Jason Alexander (Creative Director, Hit the Ground Running, US)

Connie Edwards

Managing Director, Curation, UK

Connie werkt al 15 jaar als music supervisor voor tv, film en commercials. Ze werkte samen met bekroonde componisten die muziek produceerden voor tv bij EMI Music Publishing, en werkte aan wereldwijde reclamecampagnes en bekroonde tv- en filmproducties. Dit alles met een passie voor originaliteit en strevend naar de hoogste productiewaarden. Recente credits omvatten de Netflix-documentaire ‘Daughters’ en momenteel is ze bezig met de productie van een Disney-documentaire.

Rachel Graham-Andrieux

Sync Agent, Passe Publishing & Profil de Face, FR

Rachel Graham-Andrieux is een specialist in muziekuitgeverij en -rechten met meer dan 20 jaar ervaring in creatieve, licentie- en strategische functies. Ze heeft samengewerkt met grote en onafhankelijke uitgevers, artiesten en merken om muziek in een culturele en commerciële context te brengen. Momenteel rondt ze de Global Fashion Management Executive MBA af aan IFM en breidt ze haar expertise uit naar de luxe- en mode-industrie.

Mike Jansen

Owner & Founder, The Greater Goods Co., US

Als eigenaar van The Greater Goods Co. zet Mike Jansen zich al meer dan tien jaar hard in voor het promoten van onafhankelijke music syncs. Greater Goods begon in Toronto en verhuisde naar Los Angeles. Het bedrijf vertegenwoordigt een zorgvuldig samengestelde lijst met labels zoals Roc Nation, 88 Rising, Mom + Pop, Mass Appeal en Fader, plus artiesten zoals Oasis, Nas, Moby, Victoria Monet, mk.gee en meer. Hun plaatsingslijst bevat advertenties voor merken zoals Apple, Nike, Google, Patrón en Tom Ford, evenals syncs in Spider-Verse, Insecure, Booksmart, Killers of the Flower Moon, Better Call Saul, Euphoria, NBA2K, FC (voorheen FIFA), Fortnite, enzovoort. Greater Goods is de drievoudige winnaar van de prijs voor beste indie-syncteam van GMS Canada.

Bobby Boermans

Director, Captus, NL

Boermans is een Nederlandse regisseur, bekend om zijn werk binnen het elevated genre en grootschalige Europese producties met internationale impact. Zijn meest recente film, iHostage (2025), werd binnen een week na release de best bekeken niet-Engelstalige film wereldwijd op Netflix. De film bereikte de nummer 1-positie in 81 landen en vestigde zich daarmee als de meest bekeken Nederlandse film aller tijden.

Hij regisseerde o.a. Het Gouden Uur (Netflix), een thrillerserie over de eerste 48 uur na een terroristische aanslag, Eerder regisseerde hij de baanbrekende en cultureel invloedrijke hitserie Mocro Maffia (2018–2023).

Jacob Wiltshire

Jacob Wiltshire

Creative Director, Pusher Music, DE

Jacob Wiltshire is een professional in de muziekindustrie en creatief directeur bij PUSHER, met jarenlange internationale ervaring in A&R, sync-licenties, muziekproductie, labelmanagement en publishing. Wiltshire, die normaliter in Berlijn woont, vertegenwoordigt en beheert PUSHER’s netwerk van artiesten, componisten, label- en publishingpartners voor wereldwijde sync-mogelijkheden. PUSHER en de muziek van haar artiesten zijn te horen geweest in honderden entertainmentmarketingcampagnes voor Disney, FOX, Warner Brothers, Universal, Netflix, Sony, Amazon, HBO, Activision, Ubisoft, Amazon, Hulu, Apple en A24. De advertentieafdeling van PUSHER heeft ook reclamespots gedaan voor Ford, Toyota, Playstation, Audi, Samsung, Volkswagen, Porsche en Burberry.

Julia Rombout

Producer, Rinkel Film & Docs, NL

Julia werkt al als fotograaf sinds haar veertiende en heeft daardoor een scherp oog ontwikkeld voor visueel talent. Toen ze in 2015 afstudeerde als producent aan de Nederlandse Filmacademie, was het werk dat zij had helpen realiseren al te zien geweest van Teheran tot Tokio en Tel Aviv, en van Canada tot Cannes. In 2016 sloot ze zich aan bij Rinkel Film als producent, naast het oprichten van haar eigen bedrijf July Film. In 2023 werd ze Head of Docs bij Rinkel Docs, dat zich toelegt op het produceren van hoogwaardige documentairefilms en -series.

Xavier Rombaut

Producer, Polar Bear, BE

Xavier Rombaut richtte in 2018 Polar Bear op, een productiehuis dat toegankelijke fictie en non-fictie van hoge kwaliteit produceert, geworteld in uitdagende, lokale content met internationale uitstraling. Polar Bear werkt met zowel gevestigde namen als opkomend talent en brengt hun visie en creativiteit tot leven op het scherm. Voor hij zijn eigen label oprichtte, was Xavier betrokken bij tal van internationale projecten zoals The Co(te)lette Film (Mike Figgis), Bullhead (Michael Roskam) en The Land of the Enlightened (Pieter-Jan De Pue). Recente titels zijn Young Hearts (Anthony Schatteman), Heartbreak for Beginners (Bavo Defurne & Yves Verbraeken) en The Age of Magic (Peter Krüger).